نرم افزار حسابداری ساده برای کتابفروشی‌

5 سال توسعه و بهبود داده ایم

بیش از 8400 مشتری در سراسر کشور به چالاک اعتماد کرده اند

محیط نرم افزار حسابداری چالاک

امکانات و خرید نرم افزار حسابداری کتابفروشی‌ چالاک

برنامه حسابداری کتابفروشی‌ چالاک در 2 نسخه ذیل به فروش می رسد که می توانید با کلیک روی هر کدام، امکانات آن را مشاهده کنید و بر اساس نیاز یکی را انتخاب کنید.

 

  • ثبت هزینه ها و درآمد ها
  • ثبت فروش روزانه
  • ثبت فاکتور فروش و فروش سریع
  • ثبت فاکتورهای خرید
  • پرینت صورت حساب خرید و فروش
  • بودجه بندی و پس انداز
  • ثبت وام و اقساط
  • ثبت چک ها
  • حساب های دوطرفه
  • معرفی حساب ها و مدیریت واریز و برداشت ها
  • انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا
  • گزارش هزینه و درآمد ها
  • گزارش فروش و درآمد روزانه/ماهانه
  • نمایش سررسید اقساط ، چک ها
  • هشدار کمبودی محصولات
  • پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار به صورت خودکار
  • تعیین لوگو، نام ،آدرس و شماره تماس برای فاکتور فروش
  • و…..
  • تمامی امکانات نسخه پایه +
  • امکان فروش حضوری و فروش آنلاین
  • اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان
  • فروش به وسیله بارکدخوان
  • پرینت رسید مشتری روی فیش پرینتر
  • امکان تولید خودکار بارکد برای کالا و پرینت روی لیبل زن
  • ثبت کارکنان و بازاریاب ها
  • سیستم حقوق و دستمزد و کارکرد کارکنان
  • تعیین بازاریاب و پورسانت فروش
  • سیستم ارسال پیامک
  • یادآوری اقساط ، چک ها و سررسید پرداخت از طریق پیامک
  • صدور پیش فاکتور فروش
  • تبدیل پیش فاکتور به فاکتور اصلی
  • قسط بندی کردن حساب مشتریان
  • ثبت فاکتور فروش امانی
  • تنظیمات مدیریتی – عدم دسترسی فروشنده به بخش درآمد و میزان فروش
  • اتصال نرم افزار به فروشگاه اینترنتی
  • و…..

تصاویری از محیط نرم افزار کتابفروشی‌ چالاک حساب

برنامه حسابداری چالاک حساب دارای محیط ساده و در عین حال زیبا و کاربر پسند است. شما به سادگی می توانید با قسمت های مختلف نرم افزار کار کنید. در پایین تصاویری از محیط برنامه برای شما قرار داده شده است که با کلیک روی هر تصویر می توانید در اندازه بزرگتر مشاهده فرمایید.

ویدئوی معرفی نرم افزار کتابفروشی‌ چالاک

در این ویدیوی  جلسه اول نحوه ثبت هزینه ها به صورت کاملا عملی آموزش داده شده است.

در این ویدیو توضیحات کلی نرم افزار چالاک حساب نسخه پایه و پیشرفته توضیح داده شده است.

سوالات متداول کاربران​

اشتراک خریداری شده برای هر دو نسخه (پایه و پیشرفته) به صورت دائمی و مادام العمر است و در هیچ حالتی هزینه سالانه ندارد . در واقع شما فقط یکبار برای نرم افزار هزینه خواهید کرد

بله . در صورتی که در نسخه دمو اطلاعات ثبت کرده باشید و نرم افزار را خریداری کنید اطلاعات آن با فعالسازی نرم افزار حذف نمی شوند

از مزیت های نرم افزار چالاک این است که نیازی به داشتن دانش حسابداری نیست و لازم نیست قبلا با نرم افزار حسابداری دیگری کار کرده باشید . به آسانی و  در کمتر از یک ساعت می توانید با همه بخش های نرم افزار آشنا شوید و از امکانات آن استفاده کنید

نرم افزار دارای راهنما و آموزش کامل به صورت متنی و ویدوئویی می باشد . همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید از طریق تماس تلفنی یا نرم افزار پشتیبانی از راه دور درخواست شما پاسخ داده خواهد شد

پشتیبانی نرم افزار به صورت دائمی رایگان است و هزینه سالانه ندارد

بله در نرم افزار به صورت دستی و خودکار می توانید نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات نداشته باشید

خیر. با تغییر ویندوز لایسنس شما همچنان معتبر خواهد بود و نیازی به لایسنس جدید ندارید

خیر . با همان کد فعالسازی دریافت شده می توانید اطلاعات را به سیستم جدید منتقل کنید و نیازی به هزینه مجدد نخواهد بود

بله. در هر زمان که مایل بودید میتوانید با پرداخت مابه التفاوت دو نسخه آنرا به نسخه پیشرفته ارتقاء دهید

نظرات برخی مشتریان​

به تیم چالاک اعتماد کنید | همیشه پاسخگوی شما خواهیم بود

خرید نرم افزار حسابداری کتابفروشی چالاک

8400فروش
نسخه پایه و پیشرفته

معرفی صنف کتابفروشی


کتاب فروشی‌ها یکی از مهم‌ترین مشاغل در جامعه هستند که ارتباط مستقیمی با دانش و افزایش آگاهی افراد دارند. در کتاب فروشی‌ها، انواع کتاب، مجلات، نشریات، لوازم تحریر و غیره به فروش می‌رسند. کتاب فروشی‌ها به صورت حضوری، آنلاین و یا هر دوی اینها به طور همزمان، محصولات و خدمات خود را ارائه می‌دهند.

در فروشگاه‌های کتاب، تعیین قیمت کتاب‌ها و کالا‌های مشابه، سفارشات و اشتراک مخاطبان، حقوق و دستمزد کارکنان و بسیاری از دیگر مسائل مالی، نیاز به یک برنامه دقیق و تنظیم شده دارد. کتاب فروشی هم مانند سایر کسب و کارها، باید تراکنش مالی، موجودی و نگهداری بودجه را مدیریت کند تا بتواند تصمیمات تجاری آگاهانه‌تری بگیرد و در بازار کتاب، جایگاه خود را تثبیت کند.

 

نرم افزار حسابداری کتاب فروشی


دلایل بسیاری برای استفاده از نرم افزار مدیریت مالی در فروشگاه کتاب وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین آنها می‌تواند مدیریت موجودی کتاب و محصولات در کتاب فروشی باشد. این نرم افزار، به راحتی تعداد کتابها و سایر کالاهای موجود در کتاب فروشی را کنترل می‌کند و از کسر موجودی پیشگیری خواهد کرد.

تهیه گزارشات مالی و محاسبه دقیق سود و زیان، برای بسیاری از کسب و کارها، کار دشواری است و نمی‌توانند به درستی آن را مدیریت کنند. برنامه حسابداری فروشگاه کتاب، به مالکان کتابفروشی کمک می‌کند تا گزارشاتی دقیق از هزینه، درآمد و میزان سود و زیان فروشگاه داشته باشند. این مسئله در اتخاذ تصمیمات بهتر و رشد مجموعه بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ثبت خرید و فروش کتابها و محصولات و امکان ضبط و پیگیری کالاهای فروخته شده و تحویل داده شده، از دیگر مزایای نرم افزار حسابداری کتاب فروشی است. همچنین سامانه مدیریت حسابداری کتاب‌ فروشی امکان صدور فاکتور برای مشتریان و محاسبه دستمز کارکنان را نیز برای مدیران کتاب فروشی فراهم می‌کند. استفاده از نرم افزار حسابداری راهی سریع و آسان برای مدیریت مسائل مالی و پیشبرد اهداف اقتصادی در آینده است.

مطالب آموزشی

تمام نیازهای نرم افزاری حسابداری خود را با چالاک حساب رفع کنید.