"۵ سال توسعه و بهبود | اشتراک دائمی | بدون نیاز به قفل سخت افزاری | سرعت فوق العاده روی ضعیفترین کامپیوترها | بدون نیاز به هزینه تمدید سالانه | پشتیبانی رایگان و همیشگی"
خانه داری یکی از مشاغل مهم و همیشگی است که بسیاری از خانم ها و آقایان به آن مشغول هستند. خانه داری شامل طیف وسیعی از کارها مانند حفظ نظافت، ایجاد نظم و ترتیب، آشپزی، شستشوی لباس ها و ظروف و غیره می شود. تمامی این کارها نیازمند صرف وقت و هزینه ی بالایی است. اقلامی مانند خورد و خوراک، مواد شوینده، وسایل خانه و...همیشه باید خریداری شوند.
علاوه بر آن، تعمیرات، پرداخت قسط، وام، بازسازی خانه و دیگر موارد، شما را متحمل پرداخت هزینه ی بیشتری می کند. از آنجایی که خانه داری به اندازه ی کافی زمان بر و سخت است، مدیریت امور مالی خانه می تواند بسیار دشوار و غیر ممکن باشد. یک نرم افزار حسابداری خانگی همان چیزی است که برای مدیریت مسائل مالی در خانه به آن نیاز دارید.
نرم افزار حسابداری مخصوص خانه معمولاً برای مدیریت ساده و منظم دخل وخرج خانوار طراحی می شود. این نرم افزارها شامل ویژگی هایی مثل ثبت درآمدها و هزینه های خانوادگی، دسته بندی هزینه ها بر اساس نیازهای روزمره (خوراک، قبوض، آموزش، تفریح و غیره)، بودجه بندی برای هر بخش از هزینه ها، یادآوری زمان پرداخت قبوض و اقساط، گزارش گیری مالی به صورت ماهانه یا سالانه و نمایش تراز مالی خانواده به شکل نموداری هستند. برخی از این نرم افزارها امکاناتی مانند ثبت پس اندازها و سرمایه گذاری های خانوادگی یا مدیریت بدهی ها و طلب های خانوادگی را هم دارند تا کنترل مالی خانه دقیق تر و هدفمندتر انجام شود.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا درآمد و هزینه ها را پیگیری کنید و با بودجه بندی مناسب، پس انداز بیشتری برای آینده داشته باشید. از طریق برنامه حسابرسی خانگی می توانید بفهمید بیشتر پول خود را خرج چه کارهایی می کند و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کنید. با راه اندازی یک نرم افزاز مدیریت مالی خانگی حتی می توانید کسب و کار داخل و خارج از خانه را مدیریت کنید و در عرض چند دقیقه یک فاکتور حرفه ای صادر کنید.
برنامه حسابداری خانگی به شما کمک می کند تا هزینه های آینده را پیش بینی کنید و دچار کمبود بودجه نشوید. نرم افزار حسابداری خانه گزارش های دقیقی از عملکرد مالی به شما می دهد که با بررسی آنها بینش کافی برای گرفتن تصمیمات بهتر مالی را پیدا خواهید کرد. این برنامه، زمان پرداخت قبوض، پرداخت قسط، اجاره و غیره را به شما یادآوری خواهد کرد. به طور کلی نرم افزار مدیریت مالی و حسابداری، برای صرفه جویی در زمان و هزینه طراحی شده و اجازه می دهد تمرکز بیشتری روی دیگر کارها داشته باشید.
نرم افزار حسابداری خانه چالاک به طور خاص برای مدیریت ساده و دقیق دخل وخرج خانوار طراحی شده است. این نرم افزار امکاناتی مثل ثبت آسان درآمدها و هزینه های روزانه، دسته بندی هزینه ها در گروه های مختلف مانند خوراک، قبوض، آموزش، تفریح و حمل ونقل، بودجه بندی برای هر دسته هزینه، یادآوری زمان پرداخت قبوض و اقساط، و ارائه گزارش های مالی ماهانه و سالانه به صورت نموداری و جدولی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از مزیت های چالاک این است که با رابط کاربری ساده اش، حتی افرادی که آشنایی زیادی با حسابداری ندارند هم می توانند به راحتی دخل وخرج خود را مدیریت کنند.