نرم افزار حسابداری آسان برای کتابفروشی‌

"۵ سال توسعه و بهبود | اشتراک دائمی | بدون نیاز به قفل سخت افزاری | سرعت فوق العاده روی ضعیفترین کامپیوترها | بدون نیاز به هزینه تمدید سالانه | پشتیبانی رایگان و همیشگی"

تعداد کاربران نرم افزار چـالاک حسـاب
20,987 نفــر
پاسخـگوی اعتمـاد شمـا هسـتیم
توجه: این برنامه فقط روی کامپیوتر (ویندوز) قابل نصب است و در دستگاه های موبایل اجرا نمی‌شود.
معرفی امکانات

امکانات نرم افزار حسابداری کتاب فروشی‌

نسخه پایه
نسخه پیشرفته
نسخه طلایی
مدیریت مالی شخصی با ثبت دقیق
امکان ثبت هزینه‌ها، درآمدها، فروش روزانه و فاکتورهای خرید و فروش.
سیستم بودجه‌بندی و پس‌انداز
برنامه‌ریزی مالی برای مدیریت بهتر بودجه و امکان ثبت وام‌ها و اقساط.
مدیریت چک و حساب‌های دوطرفه
ثبت چک‌ها، نمایش سررسیدهای آن‌ها و مدیریت واریز و برداشت‌های حساب‌ها.
امکانات انبارداری
کنترل ورود و خروج کالاها به همراه هشدار کمبود محصولات.
گزارش‌دهی مالی دقیق
امکان تهیه گزارش‌های هزینه و درآمد و نمایش فروش روزانه یا ماهانه.
پشتیبان‌گیری و سفارشی‌سازی فاکتورها
پشتیبان‌گیری خودکار اطلاعات و تنظیم لوگو، نام و اطلاعات تماس روی فاکتورها.
اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان
اتصال نرم‌افزار به دستگاه کارت‌خوان برای پردازش امن و سریع پرداخت‌های الکترونیکی مشتریان.
فروش به وسیله بارکدخوان
فروش با بارکدخوان با اسکن بارکد محصولات برای ثبت سریع و دقیق اطلاعات در سیستم فروش.
پرینت رسید مشتری روی فیش پرینتر
چاپ رسید مشتری روی فیش پرینتر برای ارائه سند تراکنش با جزئیات خرید به صورت سریع و خوانا.
امکان تولید خودکار بارکد برای کالا و پرینت روی لیبل زن
تولید خودکار بارکد برای کالاها و چاپ آن‌ها روی لیبل‌زن جهت شناسایی سریع و مدیریت موجودی.
تعیین بازاریاب و پورسانت فروش
تعیین بازاریاب برای محصولات و محاسبه پورسانت فروش بر اساس درصد یا توافقات مشخص.
سیستم ارسال پیامک
سیستم ارسال پیامک برای اطلاع‌رسانی خودکار به مشتریان درباره تراکنش‌ها، تخفیفات یا رویدادها.
اتصال به سامانه مودیان
قابلیت ثبت و پرینت فاکتور رسمی و ارسال صورت حساب ها به سامانه مودیان
پشتیبانی گیری ابری
اطلاعات شما در فضای ابرای پشتیبان گیری خواهد شد تا در صورت هرگونه مشکلی از بابت سیستم بتوانید اطلاعات را بازگردانی کنید
اتصال به فروشگاه اینترنتی
امکان فروش حضوری و فروش آنلاین

راهنمایی و دریافت مشاوره رایگان

برای راهنمایی و مشاوره رایگان در مورد نرم افزار چالاک حساب ، همین حالا تماس بگیرید. "کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند!"
شماره های تماس
خرید نرم افزار

خرید نرم افزار و جزئیات نسخه های نرم افزار

نسخه پایه
حسابداری شخصی و فروشگاهی
مناسب برای استفاده شخصی و کسب و کار و فروشگاه های کوچک (کاربردی برای مدیریت هزینه ها و درآمدها، ثبت فاکتورهای خرید و فروش، انبار داری، چک و دریافت و پرداخت مشتریان )
2,500,000 تومان
2,100,000 تومان
/ اشتراک دائمی
نسخه پایه با امکانات زیر ارایه می شود:
  • ثبت هزینه ها و درآمد ها
  • ثبت فروش روزانه
  • ثبت فاکتور فروش و فروش سریع
  • پرینت صورت حساب خرید و فروش
  • بودجه بندی و پس انداز
  • حساب های دوطرفه
  • ثبت فاکتورهای خرید
  • ثبت چک ها ، وام و اقساط
  • معرفی حساب ها و مدیریت واریز و برداشت ها
  • انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا
  • گزارش هزینه و درآمد ها
  • گزارش فروش و درآمد روزانه/ماهانه
  • نمایش سررسید اقساط ، چک ها
  • هشدار کمبودی محصولات
  • پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار
  • تعیین لوگو، نام ،آدرس و شماره تماس برای فاکتورها
نسخه پیشرفته
حسابداری پیشرفته فروشگاه
سیستمی حرفه‌ ی برای مدیریت خرید و فروش (فروش سریع، فروش بارکد خوان ، فروش اقساطی ) ، مدیریت هزینه و درآمد ها ، انبارداری پیشرفته ، سیستم ارسال پیامک، قسط بندی و..
5,000,000 تومان
4,200,000 تومان
/ اشتراک دائمی
نسخه پیشرفته با امکانات زیر ارایه می شود:
  • تمامی امکانات نسخه پایه +
  • اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان
  • امکان تعریف دو واحد برای کالا و محصولات
  • فروش به وسیله بارکدخوان
  • تعیین چند قیمت فروش برای کالا و خدمات
  • پرینت رسید مشتری روی فیش پرینتر
  • امکان تولید خودکار بارکد برای کالا
  • قابلیت و پرینت بارکد کالای با لیبل زن
  • سیستم ارسال پیامک
  • یادآوری اقساط و چک ها از طریق پیامک
  • صدور پیش فاکتور فروش
  • تبدیل پیش فاکتور به فاکتور اصلی
  • قسط بندی کردن حساب مشتریان
  • ثبت فاکتور فروش امانی
  • تنظیمات مدیریتی – عدم دسترسی فروشنده به بخش درآمد و میزان فروش
  • تعیین تخفیف روی هر قلم کالا یا روی کل فاکتور
نسخه طلایی
حسابداری کامل فروشگاه
نسخه طلایی علاوه بر امکانات نسخه پایه و پیشرفته امکان فروش حضوری و آنلاین، اتصال به فروشگاه اینترنتی، اتصال به سامانه مودیان و پشتیبان‌گیری خودکار اطلاعات در فضای ابری را فراهم می‌کند.
8,000,000 تومان
6,400,000 تومان
/ اشتراک دائمی
نسخه طلایی با امکانات زیر ارایه می شود:
  • تمامی امکانات نسخه پایه
  • تمامی امکانات نسخه پیشرفته +
  • بک آپ خودکار نرم افزار در فضای ابری
  • سیستم مودیان مالیاتی
  • ارسال صورت حساب ها به سامانه مودیان
  • نسخه تولیدی و محاسبه بهای تمام شده تولیدات
  • ثبت کارکنان و بازاریاب ها
  • سیستم حقوق و دستمزد و کارکرد کارکنان
  • ثبت تولید روزانه
  • انبارداری مواد اولیه و تولیدات
  • اجرای نرم افزار روی دو سیستم(شبکه داخلی)
  • قابلیت ثبت فاکتور رسمی
  • اتصال نرم افزار به فروشگاه اینترنتی
  • امکان فروش حضوری و فروش آنلاین
  • تعیین بازاریاب و پورسانت فروش
  • ارسال مانده حساب مشتریان از طریق پیامک

ابتدا روی دکمه دانلود محصولات کلیک کنید.

بعد از دانلود فایل اکسل مراحل زیر را انجام دهید.

1-نرم افزار را بازکرده و در قسمت بالا که با کادر قرمز مشخص شده روی گزینه معرفی کالا و خدمات کلیک کنید.

2- در این مرحله روی گزینه ورود محصولات از اکسل کلیک کنید.

3- حالا فایلی که دانلود کردید را انتخاب کنید و روی open کلیک کنید.

4- ایمپورت محصولات ممکن است چند دقیقه طول بکشد و حالا در کادر ظاهر شده تایید را بزنید.

و در آخر در کادر ظاهر شده دوباره تایید را بزنید.

 حالا محصولات و دسته بندی های جدید در نرم افزار اضافه شدند.

تصاویر

تصاویر نرم افزار حسابداری کتابفروشی‌

نرم افزار حسابداری کتاب فروشی چالاک برای موارد ذیل هم کاربرد دارد:

نرم افزار حسابداری برای کتاب فروشی

برنامه حسابداری کتابفروشی

نرم افزار حسابداری کتابفروشی

برنامه حسابداری انتشارات

نرم افزار حسابداری انتشارات

کتابفروشی‌

کتاب فروشی ها یکی از مهم ترین مشاغل در جامعه هستند که ارتباط مستقیمی با دانش و افزایش آگاهی افراد دارند. در کتاب فروشی ها، انواع کتاب، مجلات، نشریات، لوازم تحریر و غیره به فروش می رسند. کتاب فروشی ها به صورت حضوری، آنلاین و یا هر دوی اینها به طور همزمان، محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند.
در فروشگاه های کتاب، تعیین قیمت کتاب ها و کالا های مشابه، سفارشات و اشتراک مخاطبان، حقوق و دستمزد کارکنان و بسیاری از دیگر مسائل مالی، نیاز به یک برنامه دقیق و تنظیم شده دارد. کتاب فروشی هم مانند سایر کسب و کارها، باید تراکنش مالی، موجودی و نگهداری بودجه را مدیریت کند تا بتواند تصمیمات تجاری آگاهانه تری بگیرد و در بازار کتاب، جایگاه خود را تثبیت کند.

نرم افزار حسابداری کتابفروشی‌ معمولاً شامل چه ویژگی‌هایی هستند:

نرم افزار حسابداری مخصوص کتابفروشی ها معمولاً طوری طراحی می شود که بتواند موجودی بالای کتاب ها و تنوع بالای محصولات فرهنگی را مدیریت کند. این نرم افزارها شامل امکاناتی مثل ثبت خرید و فروش کتاب با جزئیات کامل (عنوان، نویسنده، ناشر، شابک، موضوع و قیمت)، مدیریت موجودی انبار به تفکیک دسته بندی یا ژانر، جستجوی سریع کتاب بر اساس نام یا مشخصات دیگر، صدور پیش فاکتور و فاکتور رسمی، تعریف تخفیف های مناسبتی یا ویژه دانش آموزان و دانشجویان، مدیریت حساب مشتریان و پیگیری بدهی ها، محاسبه سود و زیان هر فروش و ارائه گزارش های فروش به تفکیک دوره زمانی یا نوع کتاب می شود.

  نرم افزار حسابداری  کتابفروشی‌  معمولاً شامل چه ویژگی‌هایی هستند:

نرم افزار حسابداری کتاب فروشی

دلایل بسیاری برای استفاده از نرم افزار مدیریت مالی در فروشگاه کتاب وجود دارد که یکی از اصلی ترین آنها می تواند مدیریت موجودی کتاب و محصولات در کتاب فروشی باشد. این نرم افزار، به راحتی تعداد کتابها و سایر کالاهای موجود در کتاب فروشی را کنترل می کند و از کسر موجودی پیشگیری خواهد کرد.
تهیه گزارشات مالی و محاسبه دقیق سود و زیان، برای بسیاری از کسب و کارها، کار دشواری است و نمی توانند به درستی آن را مدیریت کنند. برنامه حسابداری فروشگاه کتاب، به مالکان کتابفروشی کمک می کند تا گزارشاتی دقیق از هزینه، درآمد و میزان سود و زیان فروشگاه داشته باشند. این مسئله در اتخاذ تصمیمات بهتر و رشد مجموعه بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
ثبت خرید و فروش کتابها و محصولات و امکان ضبط و پیگیری کالاهای فروخته شده و تحویل داده شده، از دیگر مزایای نرم افزار حسابداری کتاب فروشی است. همچنین سامانه مدیریت حسابداری کتاب فروشی امکان صدور فاکتور برای مشتریان و محاسبه دستمز کارکنان را نیز برای مدیران کتاب فروشی فراهم می کند. استفاده از نرم افزار حسابداری راهی سریع و آسان برای مدیریت مسائل مالی و پیشبرد اهداف اقتصادی در آینده است.

نرم افزار حسابداری کتاب فروشی چالاک

نرم افزار حسابداری چالاک برای کتاب فروشی ها به شکلی طراحی شده که مدیریت مالی، انبار و فروش انواع کتاب و محصولات فرهنگی را آسان و دقیق کند. این نرم افزار امکان ثبت خرید و فروش کتاب با مشخصات کامل (عنوان، نویسنده، ناشر، شابک، موضوع و...)، مدیریت موجودی انبار بر اساس دسته بندی و ژانر، جستجوی سریع کتاب در سیستم، تعریف تخفیف های مناسبتی یا دانشجویی، صدور فاکتور نقدی یا اعتباری و مدیریت حساب مشتریان ثابت و اعتباری را فراهم می کند. چالاک همچنین با محاسبه خودکار سود و زیان و ارائه گزارش های متنوع فروش، به کتاب فروشان کمک می کند بهتر تصمیم گیری کنند.

نرم افزار حسابداری کتاب فروشی چالاک