نرم افزار حسابداری آسان برای عطاری

"۵ سال توسعه و بهبود | اشتراک دائمی | بدون نیاز به قفل سخت افزاری | سرعت فوق العاده روی ضعیفترین کامپیوترها | بدون نیاز به هزینه تمدید سالانه | پشتیبانی رایگان و همیشگی"

بهترین نرم‌افزار حسابداری عطاری که می‌توانید داشته باشید:

برای داشتن یک نرم‌افزار حسابداری حرفه ای عطاری نیازی به هزینه‌های بالای 10 یا 20 میلیون نیست! ما تمام نیازهای شما را با قیمت منصفانه برآورده کرده‌ایم. با نرم‌افزار ما، نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه ندارید و از نسخه‌های جدید و پشتیبانی تلفنی همیشگی بهره‌مند خواهید شد.

 
تعداد کاربران نرم افزار چـالاک حسـاب
38810 نفــر
پاسخـگوی اعتمـاد شمـا هسـتیم
توجه: این برنامه فقط روی کامپیوتر (ویندوز) قابل نصب است و در دستگاه های موبایل اجرا نمی‌شود.
معرفی امکانات

امکانات نرم افزار حسابداری عطاری

نسخه پایه
نسخه متوسط
نسخه پیشرفته
مدیریت مالی شخصی با ثبت دقیق
امکان ثبت هزینه‌ها، درآمدها، فروش روزانه و فاکتورهای خرید و فروش.
سیستم بودجه‌بندی و پس‌انداز
برنامه‌ریزی مالی برای مدیریت بهتر بودجه و امکان ثبت وام‌ها و اقساط.
مدیریت چک و حساب‌های دوطرفه
ثبت چک‌ها، نمایش سررسیدهای آن‌ها و مدیریت واریز و برداشت‌های حساب‌ها.
امکانات انبارداری
کنترل ورود و خروج کالاها به همراه هشدار کمبود محصولات.
گزارش‌دهی مالی دقیق
امکان تهیه گزارش‌های هزینه و درآمد و نمایش فروش روزانه یا ماهانه.
پشتیبان‌گیری و سفارشی‌سازی فاکتورها
پشتیبان‌گیری خودکار اطلاعات و تنظیم لوگو، نام و اطلاعات تماس روی فاکتورها.
اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان
اتصال نرم‌افزار به دستگاه کارت‌خوان برای پردازش امن و سریع پرداخت‌های الکترونیکی مشتریان.
فروش به وسیله بارکدخوان
فروش با بارکدخوان با اسکن بارکد محصولات برای ثبت سریع و دقیق اطلاعات در سیستم فروش.
پرینت رسید مشتری روی فیش پرینتر
چاپ رسید مشتری روی فیش پرینتر برای ارائه سند تراکنش با جزئیات خرید به صورت سریع و خوانا.
امکان تولید خودکار بارکد برای کالا و پرینت روی لیبل زن
تولید خودکار بارکد برای کالاها و چاپ آن‌ها روی لیبل‌زن جهت شناسایی سریع و مدیریت موجودی.
تعیین بازاریاب و پورسانت فروش
تعیین بازاریاب برای محصولات و محاسبه پورسانت فروش بر اساس درصد یا توافقات مشخص.
سیستم ارسال پیامک
سیستم ارسال پیامک برای اطلاع‌رسانی خودکار به مشتریان درباره تراکنش‌ها، تخفیفات یا رویدادها.
تمام امکانات نسخه های قبلی
تمام امکانات نسخه های پایه و متوسط را شامل می شود
نسخه تولیدی
اضافه شدن امکان نسخه تولیدی و محاسبه بهای تمام شده
سیستم تحت شبکه
اجرای نرم افزار روی چندین سیستم بصورت شبکه
اتصال به سامانه مودیان
قابلیت ثبت و پرینت فاکتور رسمی و ارسال صورت حساب ها به سامانه مودیان
اتصال به فروشگاه اینترنتی
امکان فروش حضوری و فروش آنلاین
پشتیبانی گیری ابری و ده ها آپشن اضافی دیگر
اطلاعات شما هیچگاه حذف نمی شود و این نسخه آپشن های متعدد و حرفه ای و کاملی دارد.

راهنمایی و دریافت مشاوره رایگان

برای راهنمایی و مشاوره خرید و کار با نرم افزار با مهندسان چالاک حساب در ارتباط باشید:
شماره های تماس
خرید نرم افزار

خرید نرم افزار و جزئیات نسخه های نرم افزار

نسخه پایه
مناسب برای استفاده شخصی و کسب و کار و فروشگاه های کوچک ( مدیریت هزینه ها و درآمدها، ثبت فاکتورهای خرید و فروش، انبار داری، چک و دریافت و پرداخت مشتریان )
2,500,000 تومان
1,900,000 تومان
/ اشتراک دائمی
نسخه پایه با امکانات زیر ارایه می شود:
  • ثبت هزینه ها و درآمد ها
  • ثبت فروش روزانه
  • ثبت فاکتور فروش و فروش سریع
  • پرینت صورت حساب خرید و فروش
  • بودجه بندی و پس انداز
  • حساب های دوطرفه
  • ثبت فاکتورهای خرید
  • ثبت چک ها ، وام و اقساط
  • معرفی حساب ها و مدیریت واریز و برداشت ها
  • انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا
  • گزارش هزینه و درآمد ها
  • گزارش فروش و درآمد روزانه/ماهانه
  • نمایش سررسید اقساط ، چک ها
  • هشدار کمبودی محصولات
  • پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار
  • تعیین لوگو، نام ،آدرس و شماره تماس برای فاکتورها
نسخه متوسط
سیستم نیمه‌حرفه‌ای برای مدیریت خرید و فروش (فروش سریع، بارکدخوان، فروش اقساطی)، مدیریت درآمدها و هزینه‌ها، انبارداری، ارسال پیامک، قسط‌بندی و امکانات متنوع دیگر.
5,000,000 تومان
4,200,000 تومان
/ اشتراک دائمی
نسخه متوسط با امکانات زیر ارایه می شود:
  • تمامی امکانات نسخه پایه
  • اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان
  • امکان تعریف دو واحد برای کالا و محصولات
  • فروش به وسیله بارکدخوان
  • تعیین چند قیمت فروش برای کالا و خدمات
  • پرینت رسید مشتری روی فیش پرینتر
  • امکان تولید خودکار بارکد برای کالا
  • قابلیت و پرینت بارکد کالای با لیبل زن
  • سیستم ارسال پیامک
  • یادآوری اقساط و چک ها از طریق پیامک
  • صدور پیش فاکتور فروش
  • تبدیل پیش فاکتور به فاکتور اصلی
  • قسط بندی کردن حساب مشتریان
  • ثبت فاکتور فروش امانی
  • تنظیمات مدیریتی – عدم دسترسی فروشنده به بخش درآمد و میزان فروش
  • تعیین تخفیف روی هر قلم کالا یا روی کل فاکتور
نسخه پیشرفته
نسخه پیشرفته، علاوه بر امکانات پایه و متوسط، فروش حضوری و آنلاین، اتصال به فروشگاه اینترنتی و سامانه مودیان، پشتیبان‌گیری ابری خودکار و قابلیت‌های متعدد دیگر را ارائه می‌دهد.
8,000,000 تومان
4,900,000 تومان
/ اشتراک دائمی
نسخه پیشرفته با امکانات زیر ارایه می شود:
  • تمامی امکانات نسخه پایه
  • تمامی امکانات نسخه متوسط
  • بک آپ خودکار نرم افزار در فضای ابری
  • سیستم مودیان مالیاتی
  • ارسال صورت حساب ها به سامانه مودیان
  • نسخه تولیدی و محاسبه بهای تمام شده تولیدات
  • ثبت کارکنان و بازاریاب ها
  • سیستم حقوق و دستمزد و کارکرد کارکنان
  • ثبت تولید روزانه
  • انبارداری مواد اولیه و تولیدات
  • اجرای نرم افزار روی دو سیستم(شبکه داخلی)
  • قابلیت ثبت فاکتور رسمی
  • اتصال نرم افزار به فروشگاه اینترنتی
  • امکان فروش حضوری و فروش آنلاین
  • تعیین بازاریاب و پورسانت فروش
  • ارسال مانده حساب مشتریان از طریق پیامک

ابتدا روی دکمه دانلود محصولات کلیک کنید.

بعد از دانلود فایل اکسل مراحل زیر را انجام دهید.

1-نرم افزار را بازکرده و در قسمت بالا که با کادر قرمز مشخص شده روی گزینه معرفی کالا و خدمات کلیک کنید.

2- در این مرحله روی گزینه ورود محصولات از اکسل کلیک کنید.

3- حالا فایلی که دانلود کردید را انتخاب کنید و روی open کلیک کنید.

4- ایمپورت محصولات ممکن است چند دقیقه طول بکشد و حالا در کادر ظاهر شده تایید را بزنید.

و در آخر در کادر ظاهر شده دوباره تایید را بزنید.

 حالا محصولات و دسته بندی های جدید در نرم افزار اضافه شدند.

تصاویر

تصاویر برنامه حسابداری عطاری

سوال های متداول

سوالات متداول کاربران​ در مورد نرم افزار حسابداری چالاک

اشتراک نرم افزار دائمی است یا سالانه هزینه تمدید دارد؟

اشتراک خریداری شده برای هر دو نسخه (پایه و پیشرفته) به صورت دائمی و مادام العمر است و در هیچ حالتی هزینه سالانه ندارد . در واقع شما فقط یکبار برای نرم افزار هزینه خواهید کرد

آیا بعد از خرید نرم افزار اطلاعاتی که در نسخه دمو ثبت کرده ام باقی می مانند؟

بله همه اطلاعات در نسخه دمو ذخیره میشوند.

من تجربه کار کردن با نرم افزار حسابداری را ندارم .آیا کار کردن با نرم افزار سخت است ؟

از مزیت های نرم افزار چالاک این است که نیازی به داشتن دانش حسابداری نیست و لازم نیست قبلا با نرم افزار حسابداری دیگری کار کرده باشید . به آسانی و در کمتر از یک ساعت می توانید با همه بخش های نرم افزار آشنا شوید و از امکانات آن استفاده کنید

آیا نرم افزار آموزش و راهنمای استفاده را دارد؟

نرم افزار دارای راهنما و آموزش کامل به صورت متنی و ویدوئویی می باشد . همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید از طریق تماس تلفنی یا نرم افزار پشتیبانی از راه دور درخواست شما پاسخ داده خواهد شد.

پشتیبانی نرم افزار تا چه مدت است؟ و آیا هزینه سالانه دارد؟

پشتیبانی نرم افزار چالاک دائمی است و هیچ هزینه سالانه برای پشتیبانی گرفته نمی شود.

آیا نرم افزار پشتیبان گیری دارد؟

بله در نرم افزار به صورت دستی و خودکار می توانید نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات نداشته باشید

در صورتی که سیستم یا لپ تاپ را عوض کنم آیا کد فعال سازی جدید لازم است؟

خیر. با تغییر ویندوز لایسنس شما همچنان معتبر خواهد بود و نیازی به لایسنس جدید ندارید.

در صورتی که ویندوز عوض شود آیا کد فعال سازی جدید باید دریافت شود؟

خیر. با تغییر ویندوز لایسنس شما همچنان معتبر خواهد بود و نیازی به لایسنس جدید ندارید

اگر نسخه پایه را خریداری کنم در آینده می توانم آنرا به نسخه پیشرفته تبدیل کنم؟

بله. در هر زمان که مایل بودید میتوانید با پرداخت مابه التفاوت دو نسخه آنرا به نسخه پیشرفته ارتقاء دهید.
بیش از 21000 مشتری به چالاک اعتماد کرده اند.
دیدگاه ها

دیدگاه های مشتریان درباره ی نرم افزار

مهراز دماوند
ارومیه
ما مدت یک ساله از نرم افزار چالاک استفاده می کنیم . نرم افزار خوب و راحتیه و کار کردن اصلا باهاش سخت نیست . نرم افزار پشتیبانی عالی داره هر وقت ما سوالی داشتیم جواب دادن و مشکل مارو برطرف کردن
آقای مهدی شیخی
زاهدان
ما از نرم افزار های زیادی را استفاده کردیم اما چالاک بهترین نرم افزاری بوده که تونستیم ازش استفاده کنیم و جوابگوی کسب و کار ما بوده هم بحث حسابداری ، هم بحث انبارداری
کاظمی
شیراز
عزیزی
ارومیه

عطاری

عطاری یکی از شغل های جالبی است که از گذشته در کشورهای مختلف وجود داشته و بخش جدایی ناپذیری از فرهنگ ها بخصوص فرهنگ ایرانی است. در عطاری ها انواع از گیاهان دارویی، ادویه ها، دمنوش ها، عرقیات گیاهی، روغن ها، دانه ها و غیره به فروش می رسد.
عطاری نیز به عنوان یک کسب و کار کوچک و خرده فروشی، برای پیشرفت و موفقیت بیشتر، نیاز به مدیریت امور حسابداری دارد و باید عملکرد مالی کار خود را به دقت بررسی کند. البته که استخدام یک حسابدار برای کسب و کار کوچکی مانند عطاری، عاقلانه بنظر نمی رسد. پیشنهاد ما این است که به جای استخدام حسابدار یا صرف وقت و انرژی زیاد برای محاسبه مالی، از یک نرم افزار حسابداری مناسب استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری عطاری معمولاً شامل چه ویژگی‌هایی هستند:

نرم افزار حسابداری مخصوص عطاری ها معمولاً به گونه ای طراحی می شود که مدیریت مالی و موجودی متنوع گیاهان دارویی، ادویه جات و محصولات سنتی را ساده کند. این نرم افزارها معمولاً شامل ویژگی هایی مانند ثبت خرید و فروش کالا بر اساس وزن (گرم، کیلوگرم)، مدیریت موجودی انبار با مشخصات دقیق هر محصول (نوع گیاه، خواص، تاریخ انقضا)، صدور فاکتور فروش تکی و عمده، محاسبه خودکار سود هر فروش، گزارشگیری از کالاهای پرفروش یا کم گردش، تعریف بسته بندی های مختلف (فله یا بسته بندی شده)، و مدیریت حساب مشتریان و تامین کنندگان هستند.

  نرم افزار حسابداری عطاری معمولاً شامل چه ویژگی‌هایی هستند:

نرم افزار حسابداری عطاری

حسابداری دستی و سنتی نیازمند ساعات طولانی محاسبه است و به شدت مستعد خطاست اما نرم افزار حسابداری بسیاری از عملیات را به طور خودکار انجام داده و اعداد و ارقام دقیقی را به شما ارائه می دهد. این برنامه کمک می کند تا موجودی محصولات موجود در عطاری را به راحتی کنترل کنید و از کمبود موجودی در مغازه جلوگیری نمایید. استفاده از سیستم حسابرسی عطاری بسیار آسان است برای استفاده از آن نیازی به دانش در حوزه حسابداری ندارید.
این نرم افزار به شما امکان می دهد برای مشتریان فاکتورهای حرفه ای صادر کنید و دیگر لازم نیست فاکتورها را به صورت دستی بنویسید. نرم افزار حسابداری عطاری تمامی سوابق و داده های مالی شما را ثبت و نگهداری می کند و هر زمان که بخواهید به راحتی به آنها دسترسی پیدا می کند. علاوه بر این می توانید اطلاعات مشتریان و شماره تماس آنها را ثبت کنید و در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید.
برنامه مدیریت مالی و حسابداری عطاری، سود، زیان و درآمد شما را محاسبه کرده و گزارش های مالی دقیقی از عملکرد مالی کارتان به شما می دهد. بررسی این گزارش ها در طولانی مدت به گسترش افق دید و اتخاذ تصمیمات مالی بهتر کمک می کند. به طور کلی نرم افزار حسابداری در پیشبرد اهداف مالی در کسب و کارها اهمیت بالایی دارد و شغل عطاری نیز در این مورد استثنا نیست.

نرم افزار حسابداری چالاک برای عطاری

نرم افزار حسابداری چالاک برای عطاری ها دقیقاً بر اساس نیازهای این صنف طراحی شده است و امکانات بسیار کاربردی ارائه می دهد. در این نسخه، شما می توانید ثبت خرید و فروش محصولات را بر اساس وزن (گرم یا کیلوگرم) انجام دهید، موجودی انبار گیاهان دارویی، ادویه ها و محصولات سنتی را به تفکیک نوع، کیفیت و تاریخ انقضا مدیریت کنید، و فاکتور فروش تکی و عمده صادر کنید. چالاک برای عطاری امکاناتی مثل محاسبه خودکار سود هر کالا، ثبت بسته بندی های مختلف (فله یا بسته ای)، هشدار موجودی کم یا نزدیک به انقضا، تعریف فرمولاسیون ترکیب های سنتی، و ارائه گزارش های مالی و انباری دقیق را هم فراهم کرده است. 

نرم افزار حسابداری چالاک برای عطاری