نرمافزارهای حسابداری خرید و فروش معمولاً قابلیتهایی مانند ثبت فاکتورهای خرید و فروش، مدیریت موجودی کالا و انبار، تعریف قیمتها و تخفیفها، ثبت و پیگیری مشتریان و تأمینکنندگان، مدیریت انواع دریافتها و پرداختها (نقد، کارتخوان، چک و...) و گزارشگیری جامع از فروش، سود و زیان و حسابهای مالی را فراهم میکنند. این امکانات به کسبوکارها کمک میکند تا تمامی مراحل فروش و خرید را به صورت دقیق و منظم دنبال کنند، خطاهای احتمالی کاهش یابد و اطلاعات بهروز و قابل اطمینان همیشه در دسترس باشد، تا تصمیمگیریهای مالی و تجاری به بهترین شکل انجام شود.
دیدگاه های مشتریان درباره ی نرم افزار