نرم افزار حسابداری ساده برای خانه

5 سال توسعه و بهبود داده ایم

بیش از 8400 مشتری در سراسر کشور به چالاک اعتماد کرده اند

محیط نرم افزار حسابداری چالاک

امکانات و خرید نرم افزار حسابداری خانه چالاک

برنامه حسابداری خانه چالاک در 2 نسخه ذیل به فروش می رسد که می توانید با کلیک روی هر کدام، امکانات آن را مشاهده کنید و بر اساس نیاز یکی را انتخاب کنید.

 

  • ثبت هزینه ها و درآمد ها
  • ثبت فروش روزانه
  • ثبت فاکتور فروش و فروش سریع
  • ثبت فاکتورهای خرید
  • پرینت صورت حساب خرید و فروش
  • بودجه بندی و پس انداز
  • ثبت وام و اقساط
  • ثبت چک ها
  • حساب های دوطرفه
  • معرفی حساب ها و مدیریت واریز و برداشت ها
  • انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا
  • گزارش هزینه و درآمد ها
  • گزارش فروش و درآمد روزانه/ماهانه
  • نمایش سررسید اقساط ، چک ها
  • هشدار کمبودی محصولات
  • پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار به صورت خودکار
  • تعیین لوگو، نام ،آدرس و شماره تماس برای فاکتور فروش
  • و…..
  • تمامی امکانات نسخه پایه +
  • امکان فروش حضوری و فروش آنلاین
  • اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان
  • فروش به وسیله بارکدخوان
  • پرینت رسید مشتری روی فیش پرینتر
  • امکان تولید خودکار بارکد برای کالا و پرینت روی لیبل زن
  • ثبت کارکنان و بازاریاب ها
  • سیستم حقوق و دستمزد و کارکرد کارکنان
  • تعیین بازاریاب و پورسانت فروش
  • سیستم ارسال پیامک
  • یادآوری اقساط ، چک ها و سررسید پرداخت از طریق پیامک
  • صدور پیش فاکتور فروش
  • تبدیل پیش فاکتور به فاکتور اصلی
  • قسط بندی کردن حساب مشتریان
  • ثبت فاکتور فروش امانی
  • تنظیمات مدیریتی – عدم دسترسی فروشنده به بخش درآمد و میزان فروش
  • اتصال نرم افزار به فروشگاه اینترنتی
  • و…..

تصاویری از محیط نرم افزار خانه چالاک حساب

برنامه حسابداری چالاک حساب دارای محیط ساده و در عین حال زیبا و کاربر پسند است. شما به سادگی می توانید با قسمت های مختلف نرم افزار کار کنید. در پایین تصاویری از محیط برنامه برای شما قرار داده شده است که با کلیک روی هر تصویر می توانید در اندازه بزرگتر مشاهده فرمایید.

ویدئوی معرفی نرم افزار خانه چالاک

در این ویدیوی  جلسه اول نحوه ثبت هزینه ها به صورت کاملا عملی آموزش داده شده است.

در این ویدیو توضیحات کلی نرم افزار چالاک حساب نسخه پایه و پیشرفته توضیح داده شده است.

سوالات متداول کاربران​

اشتراک خریداری شده برای هر دو نسخه (پایه و پیشرفته) به صورت دائمی و مادام العمر است و در هیچ حالتی هزینه سالانه ندارد . در واقع شما فقط یکبار برای نرم افزار هزینه خواهید کرد

بله . در صورتی که در نسخه دمو اطلاعات ثبت کرده باشید و نرم افزار را خریداری کنید اطلاعات آن با فعالسازی نرم افزار حذف نمی شوند

از مزیت های نرم افزار چالاک این است که نیازی به داشتن دانش حسابداری نیست و لازم نیست قبلا با نرم افزار حسابداری دیگری کار کرده باشید . به آسانی و  در کمتر از یک ساعت می توانید با همه بخش های نرم افزار آشنا شوید و از امکانات آن استفاده کنید

نرم افزار دارای راهنما و آموزش کامل به صورت متنی و ویدوئویی می باشد . همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید از طریق تماس تلفنی یا نرم افزار پشتیبانی از راه دور درخواست شما پاسخ داده خواهد شد

پشتیبانی نرم افزار به صورت دائمی رایگان است و هزینه سالانه ندارد

بله در نرم افزار به صورت دستی و خودکار می توانید نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات نداشته باشید

خیر. با تغییر ویندوز لایسنس شما همچنان معتبر خواهد بود و نیازی به لایسنس جدید ندارید

خیر . با همان کد فعالسازی دریافت شده می توانید اطلاعات را به سیستم جدید منتقل کنید و نیازی به هزینه مجدد نخواهد بود

بله. در هر زمان که مایل بودید میتوانید با پرداخت مابه التفاوت دو نسخه آنرا به نسخه پیشرفته ارتقاء دهید

نظرات برخی مشتریان​

به تیم چالاک اعتماد کنید | همیشه پاسخگوی شما خواهیم بود

خرید نرم افزار حسابداری خانگی چالاک

8400فروش
نسخه پایه و پیشرفته

خانه/ خانه داری


خانه داری یکی از مشاغل مهم و همیشگی است که بسیاری از خانم‌ها و آقایان به آن مشغول هستند. خانه داری شامل طیف وسیعی از کارها مانند حفظ نظافت، ایجاد نظم و ترتیب، آشپزی، شستشوی لباس‌ها و ظروف و غیره می‌شود. تمامی این کارها نیازمند صرف وقت و هزینه‌ی بالایی است. اقلامی مانند خورد و خوراک، مواد شوینده، وسایل خانه و…همیشه باید خریداری شوند.
علاوه بر آن، تعمیرات، پرداخت قسط، وام، بازسازی خانه و دیگر موارد، شما را متحمل پرداخت هزینه‌ی بیشتری می‌کند. از آنجایی که خانه داری به اندازه‌ی کافی زمان بر و سخت است، مدیریت امور مالی خانه می‌تواند بسیار دشوار و غیر ممکن باشد. یک نرم افزار حسابداری خانگی همان چیزی است که برای مدیریت مسائل مالی در خانه به آن نیاز دارید.

نرم افزار حسابداری خانگی


این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا درآمد و هزینه‌ها را پیگیری کنید و با بودجه بندی مناسب، پس انداز بیشتری برای آینده داشته باشید. از طریق برنامه حسابرسی خانگی می‌توانید بفهمید بیشتر پول خود را خرج چه کارهایی می‌کند و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کنید. با راه اندازی یک نرم افزاز مدیریت مالی خانگی حتی می‌توانید کسب و کار داخل و خارج از خانه را مدیریت کنید و در عرض چند دقیقه یک فاکتور حرفه‌ای صادر کنید.
برنامه حسابداری خانگی به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های آینده را پیش بینی کنید و دچار کمبود بودجه نشوید. نرم افزار حسابداری خانه گزارش‌های دقیقی از عملکرد مالی به شما می‌دهد که با بررسی آنها بینش کافی برای گرفتن تصمیمات بهتر مالی را پیدا خواهید کرد.این برنامه، زمان پرداخت قبوض، پرداخت قسط، اجاره و غیره را به شما یادآوری خواهد کرد. به طور کلی نرم افزار مدیریت مالی و حسابداری، برای صرفه جویی در زمان و هزینه طراحی شده و اجازه می‌دهد تمرکز بیشتری روی دیگر کارها داشته باشید.

مطالب آموزشی

تمام نیازهای نرم افزاری حسابداری خود را با چالاک حساب رفع کنید.