نرم افزار حسابداری ساده برای فروشگاه مبلمان

5 سال توسعه و بهبود داده ایم

بیش از 8400 مشتری در سراسر کشور به چالاک اعتماد کرده اند

محیط نرم افزار حسابداری چالاک

امکانات و خرید نرم افزار حسابداری فروشگاه مبلمان چالاک

برنامه حسابداری فروشگاه مبلمان چالاک در 2 نسخه ذیل به فروش می رسد که می توانید با کلیک روی هر کدام، امکانات آن را مشاهده کنید و بر اساس نیاز یکی را انتخاب کنید.

 

  • ثبت هزینه ها و درآمد ها
  • ثبت فروش روزانه
  • ثبت فاکتور فروش و فروش سریع
  • ثبت فاکتورهای خرید
  • پرینت صورت حساب خرید و فروش
  • بودجه بندی و پس انداز
  • ثبت وام و اقساط
  • ثبت چک ها
  • حساب های دوطرفه
  • معرفی حساب ها و مدیریت واریز و برداشت ها
  • انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا
  • گزارش هزینه و درآمد ها
  • گزارش فروش و درآمد روزانه/ماهانه
  • نمایش سررسید اقساط ، چک ها
  • هشدار کمبودی محصولات
  • پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار به صورت خودکار
  • تعیین لوگو، نام ،آدرس و شماره تماس برای فاکتور فروش
  • و…..
  • تمامی امکانات نسخه پایه +
  • امکان فروش حضوری و فروش آنلاین
  • اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان
  • فروش به وسیله بارکدخوان
  • پرینت رسید مشتری روی فیش پرینتر
  • امکان تولید خودکار بارکد برای کالا و پرینت روی لیبل زن
  • ثبت کارکنان و بازاریاب ها
  • سیستم حقوق و دستمزد و کارکرد کارکنان
  • تعیین بازاریاب و پورسانت فروش
  • سیستم ارسال پیامک
  • یادآوری اقساط ، چک ها و سررسید پرداخت از طریق پیامک
  • صدور پیش فاکتور فروش
  • تبدیل پیش فاکتور به فاکتور اصلی
  • قسط بندی کردن حساب مشتریان
  • ثبت فاکتور فروش امانی
  • تنظیمات مدیریتی – عدم دسترسی فروشنده به بخش درآمد و میزان فروش
  • اتصال نرم افزار به فروشگاه اینترنتی
  • و…..

تصاویری از محیط نرم افزار فروشگاه مبلمان چالاک حساب

برنامه حسابداری چالاک حساب دارای محیط ساده و در عین حال زیبا و کاربر پسند است. شما به سادگی می توانید با قسمت های مختلف نرم افزار کار کنید. در پایین تصاویری از محیط برنامه برای شما قرار داده شده است که با کلیک روی هر تصویر می توانید در اندازه بزرگتر مشاهده فرمایید.

ویدئوی معرفی نرم افزار فروشگاه مبلمان چالاک

در این ویدیوی  جلسه اول نحوه ثبت هزینه ها به صورت کاملا عملی آموزش داده شده است.

در این ویدیو توضیحات کلی نرم افزار چالاک حساب نسخه پایه و پیشرفته توضیح داده شده است.

سوالات متداول کاربران​

اشتراک خریداری شده برای هر دو نسخه (پایه و پیشرفته) به صورت دائمی و مادام العمر است و در هیچ حالتی هزینه سالانه ندارد . در واقع شما فقط یکبار برای نرم افزار هزینه خواهید کرد

بله . در صورتی که در نسخه دمو اطلاعات ثبت کرده باشید و نرم افزار را خریداری کنید اطلاعات آن با فعالسازی نرم افزار حذف نمی شوند

از مزیت های نرم افزار چالاک این است که نیازی به داشتن دانش حسابداری نیست و لازم نیست قبلا با نرم افزار حسابداری دیگری کار کرده باشید . به آسانی و  در کمتر از یک ساعت می توانید با همه بخش های نرم افزار آشنا شوید و از امکانات آن استفاده کنید

نرم افزار دارای راهنما و آموزش کامل به صورت متنی و ویدوئویی می باشد . همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید از طریق تماس تلفنی یا نرم افزار پشتیبانی از راه دور درخواست شما پاسخ داده خواهد شد

پشتیبانی نرم افزار به صورت دائمی رایگان است و هزینه سالانه ندارد

بله در نرم افزار به صورت دستی و خودکار می توانید نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات نداشته باشید

خیر. با تغییر ویندوز لایسنس شما همچنان معتبر خواهد بود و نیازی به لایسنس جدید ندارید

خیر . با همان کد فعالسازی دریافت شده می توانید اطلاعات را به سیستم جدید منتقل کنید و نیازی به هزینه مجدد نخواهد بود

بله. در هر زمان که مایل بودید میتوانید با پرداخت مابه التفاوت دو نسخه آنرا به نسخه پیشرفته ارتقاء دهید

نظرات برخی مشتریان​

به تیم چالاک اعتماد کنید | همیشه پاسخگوی شما خواهیم بود

خرید نرم افزار حسابداری مبلمان فروشی چالاک

8400فروش
نسخه پایه و پیشرفته

مبلمان


در فروشگاه مبلمان انواع مبلمان خانگی، اداری، صنعتی، لوکس و غیره به فروش می‌رسد. تولید و خرید مبلمان و توزیع آن از جمله کارهای اصلی در فروش مبلمان است. مبلمان فروشی‌ها می‌توانند در فروشگاه، بازارچه، بورس و یا به صورت آنلاین، محصولات خود را عرضه کنند. مدیریت مالی و ارتقای فروش و درآمد یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها برای پیشرفت یک مبلمان فروشی است.
شغل فروش مبلمان و دکوراسیون خانه، با چالش‌هایی مانند مدیریت موجودی، پیگیری فروش، محاسبه سود و زیان و دیگر امور حسابداری روبرو است که کاری سخت و مستعد خطاست. برای ساده سازی مدیریت امور حسابداری به یک نرم افزار حسابداری نیاز دارید. این نرم افزار به شما کمک می‌کند هوشمندانه‌تر کار کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

نرم افزار حسابداری مبلمان فروشی

استفاده از نرم افزار حسابداری چالاک آسان است و برای کار کردن با آن نیازی به مدرک حسابداری ندارید. این نرم افزار، فرآیند پرداخت را به صورت خودکار انجام داده و برای مشتریان فاکتور صادر می‌کند؛ به همین خاطر دیگر نیازی به تهیه‌ی فاکتور دستی نیست و کسب و کار شما حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. برنامه حسابداری به گونه‌ای طراحی شده که جزئیات دقیق پرداخت‌ها و تراکنش‌های مشتریان نگه دارد تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.
سیستم حسابداری شامل درآمد، هزینه، حساب‌های پرداختی و دریافتی، گزارش دارایی و سایر گزارشات مالی می‌شود و سطح تجزیه و تحلیل حسابداری کسب و کار شما را بالا می‌برد. همچنین نرم افزار حسابداری مبلمان فروشی، کار مدیریت سفارش و تحویل کالا را تسهیل می‌کند. ارائه گزارش‌های مالی به شما کمک می‌کند درک بهتری از کسب و کارتان داشته باشید و تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید.
نرم افزار مدیریت مالی و حسابداری، استانداردهای حسابداری را رعایت می‌کند و بر خلاف حسابداری دستی و سنتی، مستعد خطا نیست. این برنامه، کارایی مالی را بهبود می‌دهد و منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان می‌شود.

مطالب آموزشی

تمام نیازهای نرم افزاری حسابداری خود را با چالاک حساب رفع کنید.