نرم افزار حسابداری ساده برای لوازم خانگی

5 سال توسعه و بهبود داده ایم

بیش از 8400 مشتری در سراسر کشور به چالاک اعتماد کرده اند

محیط نرم افزار حسابداری چالاک

امکانات و خرید نرم افزار حسابداری لوازم خانگی چالاک

برنامه حسابداری لوازم خانگی چالاک در 2 نسخه ذیل به فروش می رسد که می توانید با کلیک روی هر کدام، امکانات آن را مشاهده کنید و بر اساس نیاز یکی را انتخاب کنید.

 

  • ثبت هزینه ها و درآمد ها
  • ثبت فروش روزانه
  • ثبت فاکتور فروش و فروش سریع
  • ثبت فاکتورهای خرید
  • پرینت صورت حساب خرید و فروش
  • بودجه بندی و پس انداز
  • ثبت وام و اقساط
  • ثبت چک ها
  • حساب های دوطرفه
  • معرفی حساب ها و مدیریت واریز و برداشت ها
  • انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا
  • گزارش هزینه و درآمد ها
  • گزارش فروش و درآمد روزانه/ماهانه
  • نمایش سررسید اقساط ، چک ها
  • هشدار کمبودی محصولات
  • پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار به صورت خودکار
  • تعیین لوگو، نام ،آدرس و شماره تماس برای فاکتور فروش
  • و…..
  • تمامی امکانات نسخه پایه +
  • امکان فروش حضوری و فروش آنلاین
  • اتصال نرم افزار به دستگاه کارت خوان
  • فروش به وسیله بارکدخوان
  • پرینت رسید مشتری روی فیش پرینتر
  • امکان تولید خودکار بارکد برای کالا و پرینت روی لیبل زن
  • ثبت کارکنان و بازاریاب ها
  • سیستم حقوق و دستمزد و کارکرد کارکنان
  • تعیین بازاریاب و پورسانت فروش
  • سیستم ارسال پیامک
  • یادآوری اقساط ، چک ها و سررسید پرداخت از طریق پیامک
  • صدور پیش فاکتور فروش
  • تبدیل پیش فاکتور به فاکتور اصلی
  • قسط بندی کردن حساب مشتریان
  • ثبت فاکتور فروش امانی
  • تنظیمات مدیریتی – عدم دسترسی فروشنده به بخش درآمد و میزان فروش
  • اتصال نرم افزار به فروشگاه اینترنتی
  • و…..

تصاویری از محیط نرم افزار لوازم خانگی چالاک حساب

برنامه حسابداری چالاک حساب دارای محیط ساده و در عین حال زیبا و کاربر پسند است. شما به سادگی می توانید با قسمت های مختلف نرم افزار کار کنید. در پایین تصاویری از محیط برنامه برای شما قرار داده شده است که با کلیک روی هر تصویر می توانید در اندازه بزرگتر مشاهده فرمایید.

ویدئوی معرفی نرم افزار لوازم خانگی چالاک

در این ویدیوی  جلسه اول نحوه ثبت هزینه ها به صورت کاملا عملی آموزش داده شده است.

در این ویدیو توضیحات کلی نرم افزار چالاک حساب نسخه پایه و پیشرفته توضیح داده شده است.

سوالات متداول کاربران​

اشتراک خریداری شده برای هر دو نسخه (پایه و پیشرفته) به صورت دائمی و مادام العمر است و در هیچ حالتی هزینه سالانه ندارد . در واقع شما فقط یکبار برای نرم افزار هزینه خواهید کرد

بله . در صورتی که در نسخه دمو اطلاعات ثبت کرده باشید و نرم افزار را خریداری کنید اطلاعات آن با فعالسازی نرم افزار حذف نمی شوند

از مزیت های نرم افزار چالاک این است که نیازی به داشتن دانش حسابداری نیست و لازم نیست قبلا با نرم افزار حسابداری دیگری کار کرده باشید . به آسانی و  در کمتر از یک ساعت می توانید با همه بخش های نرم افزار آشنا شوید و از امکانات آن استفاده کنید

نرم افزار دارای راهنما و آموزش کامل به صورت متنی و ویدوئویی می باشد . همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرید از طریق تماس تلفنی یا نرم افزار پشتیبانی از راه دور درخواست شما پاسخ داده خواهد شد

پشتیبانی نرم افزار به صورت دائمی رایگان است و هزینه سالانه ندارد

بله در نرم افزار به صورت دستی و خودکار می توانید نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات نداشته باشید

خیر. با تغییر ویندوز لایسنس شما همچنان معتبر خواهد بود و نیازی به لایسنس جدید ندارید

خیر . با همان کد فعالسازی دریافت شده می توانید اطلاعات را به سیستم جدید منتقل کنید و نیازی به هزینه مجدد نخواهد بود

بله. در هر زمان که مایل بودید میتوانید با پرداخت مابه التفاوت دو نسخه آنرا به نسخه پیشرفته ارتقاء دهید

نظرات برخی مشتریان​

به تیم چالاک اعتماد کنید | همیشه پاسخگوی شما خواهیم بود

خرید نرم افزار حسابداری فروشگاه لوازم خانگی چالاک

8400فروش
نسخه پایه و پیشرفته

فروشگاه لوازم خانگی


فروش لوازم خانگی یکی مشاغل پر سود و در عین حال چالش برانگیز است. در فروشگاه‌های لوازم خانگی، محصولات مختلف خانه و آشپزخانه مانند لوازم خانگی، ظروف، مبلمان، دکوراسیون و ابزارآلات به فروش می‌رسند.

فروشگاه‌های لوازم خانگی ممکن است یک فروشگاه محلی کوچک، فروشگاهی زنجیره‌ای و بزرگ و یا حتی به صورت یک فروشگاه اینترنتی باشند. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی، خدماتی جانبی مانند تحویل کالا، نصب و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهند.

یکی از چالش‌های بزرگ در مشاغلی مانند مدیریت فروشگاه لوازم خانگی، ثبت درآمدها و هزینه‌های فروشگاه است. ثبت دقیق ورودی‌ها و خروجی‌ها و مدیریت موجودی کالاها در فروشگاه‌های لوازم خانگی اهمیت بسیار بالایی دارد. حسابداری کمک می‌کند تا گزارشی دقیق از سود و زیان و موجودی نقدی داشته باشید و بتوانید بهتر و آینده نگرانه‌تر برای آینده تصمیم بگیرید.

 

نرم افزار فروشگاه لوازم خانگی


نرم افزارهای حسابداری به منظور مدیریت صورتحساب و ساده سازی فرآیند خرید و فروش طراحی شده‌اند. با کمک نرم افزار حسابداری، فاکتورها به به صورت خودکار ساخته می‌شوند و پرداخت مشتریان و گزارش‌های فروش به راحتی در دسترس قرار می‌گیرند.  با استفاده از نرم افزار حسابداری فروش لوازم خانگی، میزان موجودی کالاها در انبار کنترل می‌شود و مدیریت فرآیند مالی فروشگاه به شدت آسان خواهد شد.

نرم افزار حسابداری « Accounting software» راه حلی عالی برای تهیه‌ی گزارش‌های مالی و محاسبه سود و زیان است. با استفاده از نرم افزار لوازم خانگی، می‌توان درک بهتری از عملکرد مالی فروشگاه داشته باشید و تصمیماتی آگاهانه‌تر در جهت رشد کسب و کار خود بگیرید.

یکی از کارکردهای مهم نرم افزار حسابداری، محاسبه دستمزد کارکنان، پردازش حقوق، کسر مالیات و ایجاد فیش حقوقی است. نرم افزار فروشگاه لوازم خانگی می‌تواند در پیش بینی هزینه‌های پیش رو موثر باشد و به طور کلی انجام امور اداری و حسابداری را سرعت ببخشد.

تهیه‌ی نرم افزار حسابداری منجر به بهبود کارایی و افزایش سودآوری در مشاغل می‌شود. بدون شک این نرم افزار یک گام مهم در جهت پیشرفت فروشگاه در فضای رقابتی فروش لوازم خانگی است.

مطالب آموزشی

تمام نیازهای نرم افزاری حسابداری خود را با چالاک حساب رفع کنید.